Prekių grąžinimo sąlygos

  • 1. Prekių grąžinimas ir keitimas.
    1.1. Parduotų prekių trūkumai šalinami, nekokybiškos prekės keičiamos, grąžinamos vadovaujantis LR ūkio ministro 2001 m. birželio 29 d. įsakymu Nr. 217 „Dėl Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių patvirtinimo“ patvirtintomis Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis, išskyrus atvejus, kai sutarties negalima atsisakyti pagal LR įstatymus (kai sutartis sudaryta dėl higienos prekių – patalynės reikmenų – pardavimo; žr. informaciją VšĮ „Vartotojų centras“ tinklalapyje http://www.vartotojucentras.lt/istatymas.php?id=1038, „Ne maisto prekių grąžinimo ir keitimo ypatumai“ 18 punktą.). Pinigai už grąžintas prekes visais atvejais pervedami tik į mokėtojo banko sąskaitą.
    1.2. Norėdamas grąžinti prekę(-es) remiantis Taisyklių 1.1. punktu, Pirkėjas gali tai padaryti per 14 (keturiolika) darbo dienų nuo prekių pristatymo Pirkėjui dienos, informuodamas Pardavėją kontaktų skyriuje nurodytomis susisiekimo priemonėmis, nurodant grąžinamos prekės pavadinimą, užsakymo numerį ir grąžinimo priežastis.
    1.3. Pirkėjui grąžinant prekes, būtina laikytis šių sąlygų:
    1.3.1. grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje;
    1.3.2. prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta;
    1.3.3. prekė turi būti nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.) (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė);
    1.3.4. grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios Pirkėjas ją gavo;
    1.3.5. grąžinant prekę būtina pateikti jos įsigijimo dokumentą.
    1.4. Pardavėjas turi teisę nepriimti Pirkėjo grąžinamų prekių, jei Pirkėjas nesilaiko 8.3. straipsnyje nustatytos prekių grąžinimo tvarkos.
    1.5. Grąžinant gautą ne tą prekę ir/ar nekokybišką prekė, Pardavėjas įsipareigoja atsiimti tokias prekes ir jas pakeisti analogiškomis tinkamomis prekėmis.
    1.6. Tuo atveju, kai Pardavėjas neturi pakeitimui tinkamų prekių, Pirkėjui, per 14 dienų nuo prekės grąžinimo dienos, grąžinama sumokėta suma, neskaitant kainos už pristatymą.
    2. Pirkėjo teisė grąžinti internetinėje parduotuvėje pirktas kokybiškas prekes netaikoma sutartims dėl pagal specialius vartotojo poreikius pagamintų/užsakytų prekių, kurios gaminamos/užsakomos, atsižvelgiant į vartotojo asmeninį pasirinkimą ar nurodymą.
    3. Prekės grąžinimo išlaidas padengia Pirkėjas.

    Pažeista siunta
    4. Jei pastebėjote, kad siunta turi pažeidimų nedesdami nufotografuokite siuntos pakuotę, siuntos turinį, turinio pažeidimus, siuntos kodą. Informuokite mums apie įvykį bei pateikite aprašą per 5 darbo dienas nuo siuntos pristatymo dienos.
    5. Jei siuntą gavote paštomatu, esant galimybei nufotografuokite anksčiau įvardintus objektus prie paštomato. Informuokite mums apie įvykį bei pateikite aprašą per 5 darbo dienas nuo siuntos pristatymo dienos.